KONGRES , KONFERENCJA

Organizacja kongresów i konferencji jest podstawową sferą działalności ELECT Business Service & Travel . Jesteśmy jednym z pierwszych prywatnych biur oferujących ten zakres usług zarówno na terenie kraju jak i poza jego granicami . Nasz podstawowy cel , to zapewnienie kompleksowej obsługi takich imprez jak : kongres , konferencja , szkolenie wystawa , pokaz promocyjny , zarówno dla małej liczby uczestników jak i na masową skalę .

Wiele firm , organizacji i instytucji staje przed problemem jak i gdzie zorganizować takie przedsięwzięcie , jak zapewnić miejsca w hotelach , zorganizować transport , usługi tłumaczy , rozrywkę , a przede wszystkim jak zagwarantować sukces w sensie merytorycznym a także finansowym . Impreza musi pozostawić w pamięci uczestników niezapomniane wrażenia .

Mając kilkuletnie doświadczenia wypracowaliśmy własną filozofię i strategię , której podstawowym celem jest budowanie zaufania pomiędzy naszym klientem a biurem .

NASZĄ DEWIZĄ JEST

MASZ PROBLEM - PRZYJDŹ DO NAS - Z NAMI OSIĄGNIESZ SUKCES

W ramach organizacji kongresu oferujemy :
  • planowanie miejsca , przebiegu , obsługi i finansowania imprezy
  • własne działania akwizycyjne i promocyjne
  • przyjmowanie zgłoszeń , opłat rejestracyjnych , opłat za noclegi , wyżywienie , imprezy kulturalne i turystyczne
  • prowadzenie biura organizacyjnego imprezy , z zapewnieniem doświadczonych pracowników sekretariatu i recepcji
  • wynajem sal konferencyjnych , rezerwację hoteli , organizację transportu i wyżywienia
  • organizację imprez promocyjnych i obsługę imprez targowych
  • tłumaczenia , w tym symultaniczne
  • zabezpieczenie aparatury nagłaśniającej , aparatury do tłumaczeń symultanicznych i innych urządzeń kongresowych
  • prowadzenie biura prasowego i organizację konferencji prasowych
  • zabezpieczenie transportu , w tym pełna obsługa transferów lotnisko-hotel - lotnisko
  • przygotowanie i druk wydawnictw oraz produkcję okazjonalnych notatników , długopisów i innych produktów reklamowych
  • pełna obsługa finansowa
  • hostessy , tłumaczy i przewodników
  • organizację programów dla osób towarzyszących , imprez kulturalnych i programów turystycznych
W jaki sposób pracujemy ?

Podczas pierwszego naszego spotkania to my będziemy Państwa słuchać , a zrazem zadawać pytania związane z wizją i koncepcją planowanej konferencji . To Państwo wiecie jaki jest cel konferencji , co chcecie uzyskać oraz jakie środki finansowe można przeznaczyć na jej organizację . Po tym etapie już my przejmujemy inicjatywę , przygotowując dla Was założenia projektu organizacji imprezy wraz z jego szczegółowym preliminarzem . Po jego akceptacji przystępujemy do szczegółowego przygotowania poszczególnych składowych imprezy.

Nas interesuje tylko udany kongres !

Udany kongres jest tylko wtedy gdy taką ocenę wystawią jego uczestnicy i oczywiście Państwo.Dlatego staramy się tak zaprojektować i zrealizować imprezę aby nie zapominać nawet o najdrobniejszych sprawach . To szczegóły są oznaką doświadczenia , a w konsekwencji naszego wspólnego sukcesu .

Dlaczego tym się zajmujemy ?

Organizacja kongresy z punktu widzenia naszego biura jest przedsięwzięciem komercyjnym . Nie odbywa się to jednak kosztem naszego zleceniodawcy . Pracując od lat z podwykonawcami , posiadając stałe umowy z hotelami ,restauracjami przedsiębiorstwami transportowymi uzyskujemy u nich specjalne ceny , których nie otrzyma jednorazowy zleceniodawca . To pozwala nam na rezygnację z doliczania dodatkowych marż dla zleceniodawcy .


 

strzalka powrotu